Wiiieee

Jag har just sökt ett jobb som medarbetare på Renhållningen. Sjukt läskigt. Man kunde söka via mejlen också så jag skrev ...hhmmm... två mejl då jag glömde lite saker i det första. *skäms* Men iaf så skrev jag att jag bodde i Eckerö med familjen, var gift och är 32 år gammal. Skrev också att jag är van med kundkontakt då jag jobbar i kassan på Kantarellen. Men jag skrev också helt ärligt att jag var sjukskriven ifall dom fick för sig att ringa och kolla upp mig så det inte kommer fram i efterhand att jag inte jobbat där på väldans länge.

Skrev också att jag längtade ut i arbetslivet och att jag har datorvana. Sen skulle man skriva ett löneanspråk och jag vet inte ett jota om detta så jag drog till med 1950€ före skatt i månadslön. Vet inte om det är för mycket eller för lite. Men men det visar sig väl senare när jag/om jag för jobbet.

Nu är det pirrigt. Håll tummarna för mig att det går vägen. :D


Kommentarer
Postat av: moa

håller tummarna! :D

2011-01-09 @ 13:40:29
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...