Vilat

Dumma mediciner som gör mig trött. Jag tar kvällsmedicinerna lite sent och så blir jag så trött så länge. På morgonen blir jag så där tröttseg och orkar knappt öppna ögonen. Men har man barn så måste man gå upp någolunda i tid för att dom skall få frukost och att dagen inte blir så sen. Vilket gör att jag går här hemma och är trött. Måste vila mig på eftermiddagen i sängen en timme eller två. Ungarna brukar för det mesta vara lugna vid den tiden då jag vilar och det är skönt.

Var dessutom ute och sprang idag. Kommer bara 100 m och sen vände jag om. Jag har verkligen ingen kondis eller muskler i benen till att springa men jag hoppas på att orka springa Vårruset i maj. Nu i början skall jag springa en gång i veckan tills snön försvinner. Sen blir det 2-3 gånger i veckan.

Kommentarer
Postat av: moa

Jag är också skittrött, sov nyss... och kommer knappt upp på morgnarna :S

Lycka till med springningen! Ett tips om det är jobbigt att springa är att gå med stavar. Jag har absolut inte komndis att springa så ja tar stavarna :P



sv: nee det va inte så jättelänge sen ja klippte mig, i november tror jag. Men ja blev så sur för permanenten gick ur så myccket så nu rök en halv dec. så att håret inte ska bli så tungt :P ska försöka fixa bild xD

2011-01-06 @ 19:35:50
URL: http://hundohhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...