Varför?

Jag försöker at göra rätt för mig och jobba och få in pengar kontinuerligt än att hålla på och tjafsa med FPA och pengar varje månad för jag får bara sjukskrivning någon månad i taget. Jobbet som strular och skicka in mina A-intyg till FPA.

Nu gnälls det om att det kommer att bli problem och ökade utgifter och det kommer att inte vara bra osv. Varför kan han inte vara glad för min skull att jag söker jobb och äntligen få in lite pengar till hushållet. Jag behöver komma ut och träna mig socialt och jag behöver också den stimulansen inte tyna bort här hemma.

Det kan nämligen ta flera månader för FPA att besluta om sjukpension så därför tog jag detta beslut. Men jag har så mkt på gång för min sjukskrivning går via AMS så vi får se vad som behövs när eller om jag får jobb. Jaja det blev ett råddigt inlägg men jag ville skriva av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...