Tordag - röd dag

Idag är det torsdag om ingen märkt det. ;) Allt är stängt och jag har inget gott hemma. Jo lite popcorn och en påbörjad Pepsi. men jag skall inte äta sånt iaf för jag skall ju bli smal. Men iaf så var jag till affären igår men handlade inte speciellt mycket. Jag var liksom lite tom i skallen. Kom inte på något vettigt alls att hansla. hade bara en sak i huvudet och det var maten som vi skall äta ikväll. Ost- och tomatsoppa men jag hittade inte alla ingredienser så jag får göra mig en egen variant av denna soppa. Hoppas det går bra?

Barnen är ute och leker i blåsten. Iaf två av dom för JU vill inte klä på sig utan sitter och piper över ett par vantar som jag tycket att J och JU kunde byta men J proppsade på att hon fick dom i julklapp så jag kunde inte byta så det är därför som JU är ledsen för igår fick hon nämligen ha dom. Nu har jag lovat att öpa nya vantar till henne. Hoppas bara att det finns lila vantar kvar.


Kommentarer
Postat av: JS

mmmm...röd dag i dag.. nån form av stormvarning 1 och 2 hörde jag på nyheterna när jag var på väg att vakna.kul...fan det räcker med snö å kyla för längesen.gjort ett nytt försök med en egen blogg.får se hur långt jag kan å orkar med den då.du får gärna länka till den.vantar...jjaaa...det e ett jävla gissel..från början till slut när man har barn.låter som en god å värmande middag...kram på dig..

2011-01-06 @ 13:25:58
URL: http://heltjavlanaken.blogg.se/
Postat av: Johanna - S H O N A L I

Åh, nu blev jag sugen på popcorn... haha :)

2011-01-06 @ 13:49:46
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: Johanna - S H O N A L I

sv. Gött! :D

2011-01-06 @ 14:09:05
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 35

Popcorn kan du väl äta ändå? :) Det är ju ganska "lätt", eller? Måste väl vara det minst onyttiga snackset iaf, tror jag ..

2011-01-07 @ 11:17:25
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...