Stackars liten

Julia bara bråkade med dom andra tjejerna när dom försökte att se på en film. Förstår henne för det var inte hennes typ av film. Men efter många tillsägningar så skickade jag henne till sängs. Jag bar henne till toaletten och borstade hennes tänder och sen bar jag in henne till hennes säng. Klädde av henne och satte på nattlinnet.

Sen fick hon vara för sig själv fast jag låg i hennes säng. För om hade jag gått därifrån så hade allt som fanns i sängen hamnat på golvet. Hon höll på och grinade och hade sig i säkert 20-25 minuter. Jag fick inte röra henne men hon skulle vara nära mig.

Sen när hon lugnade ner sig och hade gäspat en del så fick jag äntligen ta täcket över henne och pilla på henne. Hon somnade snabbt efter att hon lugnat sig.


Tagen vid ett annat tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Milla

Det är inte alltid lätt att vara liten;/

Skönt att hon somnade till sist.

Ha en fin lördag.

kram Milla

2011-01-22 @ 17:24:09
URL: http://http://bymecamkar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...