Söndagen den 9 januari 2011



Hoppsan det glömde jag bort. jag hade så mycket att göra igår så det kom av sig. Jag skrev några artiklar och gjorde i ordning min sajt på iFokus. Kan berätta om min sajt som just nu ligger dolt men den finns.

Jag driver sajten om Åland iFokus och den startade på sommaren 2010 men redan till hösten fick jag lägga ner den pga mitt mående som har varit ganska långt ner. Mycket mediciner som jag bytt ut och lagt till. Men nu är jag hyfsat stabil. Så i helgen har jag skrivit artiklar och skapat nya trådar och lagt upp en sida på Facebook. Jag hoppas såklart att det kommer några nya medlemmar som vill komma och skriva så sajten blir levande igen. Inte för att den var så värst levande. Jag har ett stort arbete kvar med sajten och det är att skicka ut PM till alla medlemmar om att dom skall börja skriva och så. Ännu vet jag inte riktigt vad jag skall skriva om.

Ni får gärna komma in och ställa era frågor så svarar jag/vi så gott det går. Eller bara skriva av sig. Åland iFokus är öppen för alla och när ni ändå är där så kan ni komma åt resten av iFokus nätverk med ca 200 sajter som drivs av människor som delar ditt intresse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...