Skadad fot

Moa sprang i huset och snubblade över en sko. Hon grät och det hördes att det gjorde riktigt ont. Jag tror att hon vrickade foten och bör gå över om några dagar. Väntade med att linda in foten ifall det skulle släppa men efter en timme så haltade hon fortfarande så jag smörjde in med Voltaren och sen lindade jag in hennes fot.

Eftersom det är mycket is på skolan och backar så får hon stanna hemma. I allafall imorgon. Får åka och hämta hennes skoluppgifter efter att skolan slutar. Stackars liten.


Kommentarer
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 37

Nämen stackaren! :( Aj, aj, aj!



Det kanske börjar bli dags att äta årets första fastlagsbulle då? Jag blir så sugen när jag läser om vad folk äter i alla bloggar, hehe!

2011-01-23 @ 21:36:47
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 37

Ja, det börjar bli väldigt spännande nu! Den kan ju inte stanna inne i magen hur länge som helst så hur man än vänder och vrider på det så börjar det närma sig och snart är det dags! :D

2011-01-23 @ 21:56:52
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...