Nya drömmar

Nu när min Sony DSC-WX5 såld så saknar jag den otroligt braiga kameran. Men mannen tipsade mig om att nya WX-modeller som koomit ut eller skall komma ut. Hittade på Sonys hemsida att det är 3 nya kameror i WX-modellerna som kommit eller skall komma ut. Jag hittade en favorit bland dom tre.

Sony DSC-WX10 heter den och jag vill ha i färgen guld. Den kommer i slutet av mars till butikerna så nu gäller det att spara som tusan för att jag skall få den. Och samtidigt behålla min kamera jag har nu som har 20x zoom.
Den nya kameran har:

16,2 megapixlar
7x optisk zoom
f/2,4-5,9

Sony Lens G


Sony DSC-WX10 Guld, fram


Sony DSC-WX10, bak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...