Nästan ensam

Ikväll efter kalaset så åkte mannen och två av barnen till Sverige. Dom skall bada i Uppsala och sen åka till BR-leksaker för att handla för sina presentkort.

Så nu är det bara jag och Moa hemma. Vi har sett på Despicame me (hur det nu stavas) och efter det så så hon på Det regnar köttbullar medan jag satte mig vid datorn för att vänta på mannen som skulle komma in på chatten.

Imorgon skall jag och Moa åka och simma i Mariebad och sen äter vi hemma. Det är en kompis som skall komma imorgon kl 14. Passar bra då Moa är ensam här hemma utan att någon syster kommer och vill vara med och leka. Eller förstöra som Moa skulle se det.

Kommentarer
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 36

Sverige? Vart bor du? :)

2011-01-15 @ 14:16:07
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...