Mitt goda mående

Känns som bortblåst. Mannen var ju så negativ till att jag sökte jobb så det smittade av sig på mig. Nu känns det bara dumt att jag sökte. Varför är det inte bättre att arbeta än att söka olika sjukpenningar lite överallt och sånt. Sånt som inte är så säkert att jag ens kommer att få. Är det inte bättre då att jag söker arbete så att vi åtminstone får in pengar så vi kan betala våra räkningar och leka lite. Kunna spara och ha kul till semestern och liknande.

Jag som har minst pengar att röra mig med spara allt från 30€ i månaden och upp till 50€. Men jag tror jag skall sluta med det om jag inte får mera pengar att röra mig med. Tänker ta min lön på mitt konto och betala bara dom räkningarna som jag är beordrad att betala. Då kanske jag får mera i handen att röa mig mig och jag kan kanske börja träna på gym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...