Min mobil

Jag fick för någon vecka sen en ny mobil som jag bara älskar. Det är en Nokia X3-02. X3 med andra ord. Den är himmelens liten och tunn. Har aldrig haft en sån förut och även om den är så liten så sitter den skönt i handen. Fast lite knepigt är det att skriva emellanåt för knapparna är inte som det brukar vara i telefoner utan jag har tre rader med fyra knappar på varje rad. Så #, * och 0 siter på höger sida om dom andra siffer knapparna.

Det är en Touch and type-mobil. Det menas att den har en pekskärm och fysiska knappar. Vilket är superskönt, tycker jag iaf. Det finns även snabbknappar till meddelanden och musikspelaren. Smidigt och lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...