Lägger ner skiten

Jag får lära mig acceptera att jag inte blir smal. Jag får leva och bli tjockare för att sedan på en GB gjort när jag väger för mycket. Fick hjälp av en men jag var inte duktig nog att följa exakt det hon gjorde men jag bättre mig dom sista två veckorna men jag hade sjukt svårt med godiset förra veckan. Jag åt mat med färre kalorier och jag fick mannen att äta min mat då han var hemma men ibland åt jag av det han tyckte att vi skulle äta. Ett win-win recept så att säga.

Jag började följa träningsråden som hon satte upp och detta var min sista vecka. Mejlade och frågade om hur det skulle bli men hon vill inte hjälpa mig längre för hon tyckte att jag inte följde henne. Känner mig usel just nu. Tårarna rinner för jag inte klarat av en uppgift och "förstört" för en annan genom att hon lagt ner tid på mig. Dessutom verkar det som om folk skiter i mig på vissa ifokus-sajter. Orkar fan inte mera. Vad fan har livet tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: Maria

Man FÅR misslyckas ibland. Vi är inte mer än människor. Jag VET att du kan klara det. Det är bara att kämpa vidare och räkna med att det kan bli misslyckanden ibland. Kör på i din egen takt. Jag hade samma problem med godiset förr, men en dag sa jag: "NU ÄR DET SLUT". Det var svårt, jätte jätte svårt. Men det gick. Och idag har jag varit utan godis i 3 år. Försök tänka bort godiset så ska det gå ska du se, efter ett par veckor är man inte lika sugen längre. :) Du klarar det här! Du måste bara tro på dig själv! Tänk på hur det kommer kännas när du nått målet. Dela sålänge in målet i olika "delmål". Då blir det enklare. :)

Kramar från Maria

2011-01-22 @ 09:46:13
URL: http://mharya.blogg.se/
Postat av: Sara

GE INTE UPP! Som Maria skrev, man får misslyckas, men bryt ihop och kom igen, när du orkar ta tag i det. Jag är övertygad om att du klarar det, bara du tror på dig själv!

2011-01-22 @ 12:21:20
Postat av: Milla

Ta det inte personligt om du känner att vissa i-focus sajter inte är mer än ytliga..De riktar sig ju till en stor målgrupp medlemmar. Det kan nog kännas personligt men det är väl grundtanken. Ha inte dåligt samvete för att ud inte följt de råd du fått. Alla funkar vi olika och tar olika lång tid på oss för att komma till rätta med viktnedgång.



Njut istället av att vara just Du och ge dig själv små mål och tänk så positivt du kan..ett litet tips är att om du blir godissugen. Ta ett glas vatten eller lättdryck och gör något annat för att avleda tankarna på godiset ett tag:)

Kram Och ta vara på dig.

Milla

2011-01-22 @ 17:34:50
URL: http://bymecamkar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...