Hur skall jag orka vänta?

Jag skall få en ny mobil eftersmo den jag har bara buggar coh sånt. Behöver flera larm och appar som gör min vardag lättare. Inget jag tänkte på när jag köpte denna mobil. Ville bara ha den för den var söt. :/ Jag har två alternativ och det ena är att vänta till sommaren och få behålla min kamera eller så kan jag få en när jag fyller år om 5 veckor och då kanske jag måste sälja min kamera för att ha råd med den nya mobilen. Plus att jag skall sälja den mobilen jag har nu.

Men jag vill ha den nya nu ju. Jag har inte tålamod att vänta på något så länge. Hur skall jag orka? Vad har ni för mobiler? Den jag siktar in mig på är en Nokia N8 eller en android typ ZTE Blade som är billig. Vet inte riktigt vilken jag skall välja. Men N8 har en bra kamera som i såna fall kan ersätta min kompaktkamera men jag vet inte om den duger till det. Och sen så har den 20x zoom vilket jag saknat. Vill inte bli av med kameran. Kanske om jag fick WX10 som kommer ut i mars i år.

Gah på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Haha, aa! Hon är lite väl busig ibland :D



Svårt val du har! Äger en touch Nokia som är helt okej, dock är alarmen skit dåliga. Vaknar sällan på morgon..

2011-01-23 @ 17:44:35
URL: http://neiah.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Har en 5230, skulle gärna köpa en ny. Men har ej pengarna till det x/

2011-01-23 @ 18:13:20
URL: http://neiah.blogg.se/
Postat av: MLI

Vad är det för mobil du har nu? :)

2011-01-23 @ 21:24:34
URL: http://lovelimli.blogg.se/
Postat av: ullis (:

Jag har en xperia x10 mini pro, den rekommenderar jag jättemycket! liten och kompakt, smidig att skriva på pga tangentbordet, bra menyer m.m. Kameran är jättebra också, den har 5mpx, autofokus, blixt och säkert lite mer (hehe) :)

2011-01-24 @ 06:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...