För snäll

Vi la JU i min säng för att hon somnade i soffan och ville så gärna vara med mig. Så det var en kompromiss att hon fick ligga i min säng. Försökte väcka henne strax innan 12 men det var hopplöst. Hon vaknade inte så hon fick ligga kvar där. Vi andra gick ut och tände på våra tomtebloss. När vi kom in så klädde jag av JU så hon inte skulle ha det så varmt för hon var alldeles svettig.

Eftersmo hon låg i min säng så tänkte jag att jag kunde sova i hennes. Den är visserligen hårdare än min. Men nu har jag sååååå ont i ryggen. Det hugger när jag rör på mig. Mannen kunde ha flyttat på henne men jag var för snäll och lät henne sova kvar i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...