Dumma mediciner

Jag äter tre mediciner just nu för psykisk ohälsa. Venlafaxin, Risperidon och Ketipinor. Nån utan dessa mediciner gör mig fet. Jag vet inte hur men det är nån som ställer till oreda. Jag har försöt banta och motionera. Äter mindre kalorier än vanligt även om det slunkit ner någon chokladbit eller så. Jag har knappt gått ner nånting typ ett halvt kilo på 3 veckor. Det bara måste vara medicinerna som ställer till det för mig.

Men slutar jag med dom så är jag snabbt på dåligt humör. Jag blir deppig och och mina tvångshandlingar kommer åter. :( Vet inte vad jag skall göra men jag vill ju inte bli tjockare än vad jag är och jag vill inte bli dålig annars om jag slutar med dom. Fan också. Det är så orättvist det här. Hur skall jag nånsin komma över detta? hatar att vara dålig och jag hatar att vara tjock. Finns det ingenting man kan göra?

Snälla hjälp mig!!


Kommentarer
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 37

Haha, jo jag har förstått det nu.. :P Får väl se vilken storlek tuttarna landar på sen när mjölken runnit till! Tack och lov har jag inte så stora bröst så jag kan (än så länge) köpa BHar i vilken butik som helst (H&M, Lindex osv).

2011-01-20 @ 22:28:17
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Pauline

sv: ååh coolt kan du inte lägga ut bilder på din blogg? :D

2011-01-20 @ 23:00:52
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Postat av: Pauline

sv: ååh coolt kan du inte lägga ut bilder på din blogg? :D

2011-01-20 @ 23:00:55
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...