Dag 27

Dag 27 - Min favoritplats

Jag har en favoritplats och det är i mitt eget hem. Här känner jag mig trygg och säker. Huset köpte du vinter 2003 och inflyttning den 27 januari. Huset är rött med svarta knutar och det är ett Anebyhus som är byggt 1977-78. Då när vi flyttade in så var det helt brunt. Väggar, golv och möbler. Toaletten  var brunt lika så handfatet, spisen och kylskåpet samt bidén. Vi bytte tapeter och sånt direkt och allt eftersom så la vi nytt golv i vardagsrummet. Bi byggde om badrummet, slängde ut badkaret och byggde en dusch istället och la dit värmeslingor med vatten (inte el).


Kommentarer
Postat av: Fotograf Johanna Sarkar

Vad fint! Hur tänkte man när man inredde helt brunt? :o

sv. Det vart OFANTLIGT gott!

2011-01-17 @ 22:00:12
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad mysigt det ser ut!

2011-01-18 @ 00:10:26
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...