Dag 24

Dag 24 - Det här får mig att gråta

Tja jag vet inte vad jag skall skriva för jag har svårt att gråta men sorgliga program. Typ Extreme Homemakeover är såna program som jag kan gråta över för det är så sorgligt. En familj som har haft det svårt eller det har hänt någon familjemedlem något som gör att familjen har haft det svårt. Ja såna program får mig att gråta.

Men jag skulle också gråta om min man säger att han vilja skiljas eller så. Vet inte hur jag skall klara mig ensam utan hans stöd och hjälp. Men också att ha någon som jag kan prata med och krypa upp till i sängen på mornarna när barnen är på dagis eller i skolan. Bara ligga och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...