Dag 19

Dag 19 - Det ångrar jag

Tja det är många saker som jag ångrar som tex alla bilbyten som kostat oss en massa pengar genom åren. Vet inte hur många bilar vi har haft men det är runt 30 st skulle jag gissa på. Tillsammans och egna bilar. Uj vad mycket pengar vi skule ha sparat på att inte hålla på och byta en massa bilar.

Sen alla kameror jag köpt ångrar jag också. Inte själva kamerorna men allt köpandes och byterna. På väldig kort tid har jag gjort av med 5 kameror tror jag. Inte bra alls. Nu har jag ju som nyårsläfte att inte köpa något sånt mer detta år så den kamera och bil som jag har nu samt mobil skall jag ha hela året ut.


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

5 myror är fortfarande mindre än 4 elefanter (:

2011-01-08 @ 19:48:57
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: D A H L È N

sv: hihi ja visst, han är bra gullig ;)

2011-01-08 @ 21:37:40
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...