Dag 18

Dag 18 - Min bästa födelsedagsminne

Nu har jag så dåligt minne så dom när jag var liten kommer jag inte ihåg. Men jag kan berätta att för några år sedan så jobbade jag och mannen var med barnen i Sverige. Ja kanske inte bästa men så var det. Jag jobbade sent och jag visste att jag hade en kamera på posten. Det var fredag och jag ville verkligen ha den till helgen. Pratade med dom på posten och snälla som dom var så skulle dom lägga mitt paket i en metallåda utanför entrén så jag kunde få hämta den när jag slutade. Jag var jätteglad hela dagen och på vägen hem. Satt och nynnande för mig själv. :D

Mycket riktigt så låg den i lådan. Det var snö ute men det gjorde inget. Kameran fick jag av min man och jag var så lycklig. Vilken kamera det var kommer jag inte ihåg. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...