Dag 17

Dag 17 - Mitt favoritminne

Jag kommer ihåg första gången jag och min man träffades. Det var vi augusti 2000. Vi skulle på café men dom stängde så vi köpte med oss pizza hem och var hos hans föräldrars hus i Hallstavik. Vi såg på film (kommer ej ihåg vilken) och sen åkte vi och badade. Han körde sin vita Celica som var väldigt gammal.

Efteråt lämnade han av mig i min lägenhet och jag var så pirrig och visste inte om jag skulle våga fråga om vi skulle ses igen. Hade ju fått nobben av flera styckna innan. Men jag vågade fråga och till min lättnad ville han träffa mig igen. Jag blev så pirrig i magen och hjärtat bultade snabbare. Hela jag var superlycklig. Visste inte vad jag skulle ta vägen för han hade svarat ja på min fråga. Fick en puss och sen gick han. När han åkt iväg så bara hoppade jag i min lägenhet. Var så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...