Dag 13

Dag 13 - Den här veckan

Denna vecka är snart slut men jag kan sammanfatta den lite kort.

I måndags så kom jag hem från Sverige och julfirandet hos svärmisarna. Med mig hem hade jag två flickor av tre. Äldsta tjejen stannade kvar hos farmor och farfar.

I tisdags var vi bara hemma och gjorde ingenting. Inget internet hade jag heller förrän sent på eftermiddagen. Jag och barnen åkte till stan för att möta upp mannen och handla. Fick mig ett presentkort av arbetsgivaren på 50€. Satt så bra då vi har dåligt med pengar för FPA-pengarna har inte kommit än.

I onsdag skulle Siv och Rita komma hit för nästa del av Konventionen (tror det hette så). Men eftersom den äldsta tjejen inte var hemma så flyttade vi fram den till nästa måndag. Senare på dagen kom våra soffor som ni kan läsa om här.

Torsdag så var vi hemma hela dagen och gjorde inte så mycket.

Fredag så var det nyårsafton och även denna dag var vi hemma. Vi åt gott och var ute med tomtebloss och kollade på fyrverkerier som grannarna hade köpt.

Lördag blir vi hemma och vilar upp oss. En timmes promenad blir det för mig efter vår Linner (lunch och dinner i ett).

Söndag måste vi rensa ut ungarnas leksaker. Träning på Kinect står på schemat.

Kommentarer
Postat av: moa

jaa du det har jag funderat på att göra! Sätta en lapp alltså. med regler! Men jag tror bara det skulle skapa diskussion :/ men nu gick det ju bra iaf! :D

GOTT NYTT ÅR!! :D

2011-01-01 @ 16:52:53
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Det lät som en ganska bra vecka ändå!

2011-01-01 @ 21:37:31
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...