Vill vara glad igen

När skall jag få uppleva mina hypomana perioder igen. Det blir glesare och glesare mellan dessa perioder och har långa svackor emellan. Känner mig inte "normal" speciellt många gånger. Jo enda gången var med Optipar och risperidal men nu äter jag inte den första medicinen och har mixtrat nu mellan olika i några månader.

Enklast vore om jag återgick till Optipar men jag blev ju en asexuell typ och hade svårt att gå ner i vikt. :( Menhur många gånger har jag inte försökt att banta och avbrutit pga att jag inte har tålamod till att fullfölja programet.

Jag vill va den där glada tjejen när jag träffade min man för 10 år sedan. Ge mig livet tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Maro? (:

Hej! Haft en bra kväll? :D Går det bra med bloggen?

2010-09-10 @ 22:01:41
URL: http://anepicage.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Här har det blivit ändring igen, fint! :D

2010-09-11 @ 06:29:21
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...