Trött och piller

Igår natt var jag så där lagom trött (NOT). Jag var pigg och inte alls kunde somna fast jag låg och gäspade. Rastlösheten var total. Att läsa funkade inte och inte att ligga mer med mobilen funkade inte heller. Så när klockan var 1 så gick jag och tog två Nozinan vilket jag inte borde ha gjort för nu på morgonen var jag så trött och irriterad. Gapade och skrek på barnen nu på morgonen. Jga var trött och kroppen var seg, tung och trött den med. Blir alltid så här när jag tar insomningstabletter. Om jag skall ta några så måste det bli minst 10 timmar i sängen för att det skall funka.

Efter att jag varit och lämna tjejerna på respektive ställe så for jag hem till mannen som redan låg och sov så jag hoppade ner till homom och somnade om jag med. Vi vaknade kl 1045. Det var mannen som for upp då och han trodde att jag skulle bli väckt halv tio. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...