Troligtvis

Var till en reumatolog idag och hon pratade på ganska så mycket och det var en sjukdom som hon tyckte lät bäst in på mig och det var Psoriasisartrit. Fick även göra ländryggsröntgen och hjärt/lungröntgen. Kommer att bli remiterad till en tarmundersökning (hua) för många med dessa reumatiska sjukdomar har även problem med tarmarna och inflammationer vilket jag har. Det enda som jag inte hade nu var dessa utslag men för några år sedan såg jag hemsk ut i både ansikte och kroppen.

Sänkan var lite förhöjt och likaså ett annat prov som jag inte kommer på. Så vi får se vad både röntgen och tarmundersökningen ser ut. Lär väl ta några veckor.

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Hoppas du får en bra kväll!

2010-09-15 @ 19:34:01
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...