Trevlig överraskning

Tja detta inlägg borde ha kommit imorse men nu blev det som det blev. Mannen blev tydligen hemskickad igår natt med orden om att hans läkarintyg blivit gammalt. Dom som jobbar till sjöss vet vad det innebär. Det innebär att varje år måste alla sjömän ha ett läkarintyg på att dom är friska för att få jobba till sjöss. Annars blir det som det blev för min man. Han blev hemskickad och snacka om att jag blev skrämd då det börjar låta i dörren mitt i natten. Tyvärr låg en av döttrarna i hans säng så vi kunde inte ligga och gosa utan hon hamnade mellan oss.

Sen följde jag med honom till stan för att sällskapa och handla lite mat hem till oss andra. Mycket trevligt var det och jag saknar honom redan för tiden vi fick var alldeles för kort.

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Hoppas du får en bra fredag!

2010-09-03 @ 08:38:46
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Ida M

Svar på mitt inlägg: Kan det vara något må tro?

- Ja, nagellacket verkar urhäftigt. Härligt att vi har samma modell på kamera, jag tycker verkligen den är super!

2010-09-03 @ 13:20:44
URL: http://idaamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...