Personlig almanacka

Tack Malin för denna braiga idé. Väntar med spänning på att min skall komma. Ca tio dagar till innan jag får hem den, dock till mina svärföräldrar.

Är ni som jag som har allt i mobilen och om någon ringer och bokar tid med dig så kommer du inte åt kalendern i den. Så vad gör du. Jo du skriver på en massa lappar eller försöker komma ihåg det till efter samtalet. Funkar inte alla gånger för mig för jag blir oftast osäker på vilken tid dom sa. Så nu har jag beställt denna kalender och precis så som jag vill ha den. Vad som skall finnas i den och hur den skall vara upplagd. :D Väldigt najs.

Länk till hemsidan. Bild lånad från deras hemsida.


Kommentarer
Postat av: Mezza

Gaaahhh! Jag som ÄLSKAR almanackor...

Haha

Satt o pysslade ihop en på prov nu bara... får vänta tills det rullar in pengar så kan man ju beställa en ;)

Kram

2010-09-18 @ 14:55:26
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com
Postat av: Miriam

Va konstigt - jag satt och beställde en sån idag! Vilket sammanträffande! En ljusrosa blev min.

2010-09-18 @ 16:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...