Ont

Varje kväll får jag så himla ont i bröstbenet eller om det är fästerna och likadant i ryggen precis i samma höjd som på framsidan. Vet inte vad det är men ont gör det. Lite som om det svider också. Nä det är inte halsbränna för det har jag testat. Ju längre tiden går så kommer det tidigare om dagarna och till slut får jag ont mitt på dagen och det håller alltid i sig tills jag sovit en natt.

Mina tummar värker dom med och det har varit konstant sedan tre veckor tillbaka och det gör sjukt ont det med. Finns ingenting som hjälper och läkartiden som jag har den 30 september är så långt borta. Måste ringa dom på måndag och höra men vad hjälper det när det inte finns någon handkirurg förrän den 27 september. Så typiskt men kanske dom kan ge mig kortison elller liknadne för dom starka värkmedicinerna verkar inte funka på tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...