Någon vettig rubrik?

Vet egentligen inte vad jag skall skriva men känner att jag måste skriva något. Har ni också så ibland. Ni bara måste skriva men har inget vettigt att skriva? Händer allt för ofta hos mig så ibland tar det flera dagar emellan innan jag gör något inlägg.

Funderade på om jag skulle starta en träningsblogg eftersom jag tänkte sporra mig själv till att träna lite mera än vad jag gör nu och med en blogg så kanske jag får peppningar till att träna mera. Eller om jag skall ta allt på denna blogg. Vad tycker ni? Det finns en bra träningssida som heter Shape me up. Malin har en blogg där så det sporrar mig att göra likadant. Jag skall bara komma över tröskel till att våga mig ut också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...