Massor av strul

Kan inte fatta hur det kan strula till det så mkt. Jag fick äntligen mitt sjukintyg som jag borde ha fått i juni men som jag gjorde fel och begärde ett B-intyg eftersom det stod det i lappen lappen från FPA. Ett intyg som inte min chef skickade in. Men åter till sjukintyget. Jag borde ha fått från den 13 juni i år men hem kommer nu ett frn den 30 augusti. Hallå liksom. Vart tog resten av tiden vägen? Hur i helvete skall jag kunna få pengar från juni om det inte finns ett intyg. Vi går i konkurs snart om vi inte får in pengar till sista september. Väntar nu på att läkaren skall ringa så han kan fixa till detta så att vi får pengar för annars vet jag inte vad vi skall göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...