Hör dåligt

Jag hör bara sämre och sämre. Det är när folk pratar med mig och framför allt barnen och i telefon. Hör att personen pratar men hör inte orden. Vet inte vad det är för fel på mig. Barnen blir ju sura och ledsna när jag inte hör vad dom säger. Värsta kombinationen är barn i telefonen eller när dom viskar. Har försökt flera gånger att säga till dom att prata högre men dom tänker inte på det när dom pratar med mig. :(

Jag är inte döv på det sättet för jag hör ju ljud och sånt, inte låga ljud. Borde jag ta upp det med en läkare?

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad märkligt! Ja, det är väl alltid värt att kolla upp? Du kan ju få göra hörseltest och sånt.

2010-09-23 @ 07:28:42
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...