Hobby

Jag sitter hela dagarna och har tråkigt. Inget är roligt och det roliga med internet är inte så roligt längre. Ja nu blev det lite svamligt. Det händer inte så mycket här utan det kan gå flera timmar mellan varje foruminlägg så tiden bara går och det är inte speciellt roligt.

Jag borde skaffa mig en hobby som jag kan fördriva tiden på. Men jag vet inte vad jag vill göra. Det skall vara enkelt och inte behöva städa en massa efteråt eller plocka fram tusen saker för att en börja utföra det jag vill göra.

Lämna barnen kan jag inte heller gör för då blir det bråk och skrik och sen är dom väl halvt ihjälslagna när jag kommer hem. Och det är tråkigt och kallt att fara ut på en promenad. Nu är det höst så termometerna kryper allt längre ner.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hade med behövt skaffa mig en hobby, men vet ej vad. har ju redan djuren :)

2010-09-12 @ 21:09:14
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...