Funderingar i natt

Vaknade av att jag frös, så mycket att jag var tvungen att sätta på mig pyjamas. Det är alltid så här varje höst. Värmepumpen hänger inte med och när utetemperaturen är mellan 4-10 grader händer ingenting och det blir kallt här hemma. Och det typiska är att mannen är på jobb, som vanligt när man behöver honom och fixa saker. Genast alltså.

Men iaf så tänkte jag på några saker såsom Risperidonet och undrar om den gör så att jag blir låg eftersom den skall förhindra att jag blir hypoman och mina tvångshandlingar. Alltså att den är för bra och på så sätt gör så att jag alltid känner mig nere. Vad tror ni om det?

Sen funderade jag på om jag borde ringa tandläkaren för dottern ligger och gnisslar tänderna på nätterna. Det måste störa sömnen otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Joanna Bergman

Hej!

Jag ser att du också har fallit för den fina bloggdesignen som Tasnim har gjort! Hm. Som du ser så har bloggdesignen dampat loss en aning. Kategorierna i menyn + info texten har nämligen hoppat upp ett snäpp. Så min fråga är..

Var din så från början, hur löste du det i så fall?

Eller var den "normal".

Skulle verkligen vara jätte hyggligt om du kunde hjälpa mig, för jag ÄLSKAR med stora bokstäver, verkligen denna designen!



Kram, & tack för en förövrigt bra blogg! :D

2010-09-04 @ 18:15:07
URL: http://joannabe.blogg.se/
Postat av: Mezza

:) Ja den e riktigt bra faktiskt min lilla mobil. Läget inställt på Makro, då kan det bli bra ;)

Kram

2010-09-05 @ 09:15:38
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com
Postat av: N I L M A

Ajdå, mindre skoj att vakna av att man fryser ju :/ Vi har fortfarande fläkten på för att det är för varmt ;)

2010-09-05 @ 09:19:27
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...