Dagen

Vaknade imorse av att jag inte frös. Jihu...  :D Fattar fortfarande att jag inte kom på den idén tidiagre. ;) Natten var väl sådär då minstingen vaknade och inte kunde somna om. Mannen fick hämta henne till våran säng.

Tidigt i morse var jag även till Dagkliniken och på träff. Kommer inte ihåg exakt vad det deter men man samlas bara och tanken var väl att man skulle prata och diskutera osv. Jag sa en mening. Det var inte så mycket pratande heller så alla satt mest tysta för sig själva. Innan jag for dit så var det i valet och kvalet om jag skulle dit men mannen bestämde att jag skulle dit så han körde dit så det var inte så mycket att orda om.

Gick lite tidigare för vi skulle hinna äta innan jag skulle till kirurgen för att plocka stycknen från handleden. 8 stygn vart det då dom opererade. Sen fick jag silikontejp med mig hem men resten fick jag köpa själv från apoteket. Tror jag måste byta redan ikväll för jag har blött så tejpen håller inte fast längre i huden.

Min personliga kalender fick jag hem idag då svågern var förbi med den. Mycket fin är den. Synd bara att man inte kunde välja finska som innehåll. Tänkte mest på helgdagarna och så.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Vinnaren av fototävlingen är nu utsedd!

Kika in och se vem som vann! :)

2010-09-24 @ 16:47:38
URL: http://fotobyolivia.blogg.se/
Postat av: Tina

Sv: Hahah, det låter precis som oss xD Vi sitter också ofta och äter snacks i olika rum :P

2010-09-25 @ 10:21:34
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...