Concerta och biverkningar

Enda sen jag började med Concerta så har jag haft huvudvärk. En ihållande värk långt inne i huvuet. Nja kanske inte så långt. ;) Gick ner till 18mg men efter två dagar så ökade jag till 27mg i två dagar för att sen öka till 18+27mg. Pratade med min man och vi skall testa som så att jag låter dom vara i några dagar tills huvudvärken lagt sig och sen äta slut på burken med 18mg och sen gå över till 27mg och äta slut på den. Vet inte exakt hur många det är kvar i varje burk men det borde väl räcka i nästan två veckor. Två veckor av vardera burk vill säga.


Kommentarer
Postat av: Tina

Sv: Jag har ingen madrass i, så den känns ju ännu lite lägre. Jag ska köpa en madrass på iaf 10 cm sen :)

Sängen har bara 1 läge och det är längst ner, så den ligger där den kan ligga liksom. Kan inte höja den tyvärr.. Men å andra sidan fick jag sängen gratis så jag är hur nöjd som helst ändå :)

2010-09-26 @ 18:07:05
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Jobbigt med huvudvärk sådär :/

2010-09-26 @ 21:33:23
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...