BloggAward

Jag har blivit nominerad av Malin på Vardagen med Laika. Underbara och fina bilder på hennes shetland sheapdog.



Nu skall jag bara skriva 7 sanningar om mig.

  1. Jag föddes med rumpan först.
  2. Jag har tävlingssimmat i många år.
  3. Jag har varit lyckligt gift i 9,5 år.
  4. Jag skadade ryggen under ett träningspass när jag var 15 år.
  5. Flyttade från Sverige år 2000 och ångrar mig inte.
  6. Jag har ställt upp för Socialdemokraterna på Åland.
  7. Som liten hade min familj många hundar och katter.

Jag nominerar dessa bloggare:
Mezza - För att hon är den hon är.
Nilma (Malin) - För hon skriver så bra och har en massa tävlingar.
S - För att hon skriver så gripande bra.
Miriam - För att hon också skriver intressant.

Kommentarer
Postat av: Mezza

Åååååh! TACK va kul!!!

Ska ta itu med detta snarast ;)

KRAM!

2010-09-18 @ 18:03:24
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com
Postat av: MajaL

Supermysig blogg!

2010-09-19 @ 18:03:05
URL: http://majalsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...