Uppsalabesök

Tidigt på morgonen åkte vi till Uppsala ca 60 km från Hallstavik. Vi åkte först till badhuset eftersom det var målet idag med hela resan. Knappt en timme var vi där för mannen hade bara betalat till 11. Efter det for vi till Jula för att handla något till svärmisarnas dator och vi hittade något roligt som sätesskydd till min bil. Svart och rosa är färgerna. Och en rattmuff i samma färg. :D Big smile.

Till Gränby för att äta och handla mat. Sen for vi till Godislunden utanför Uppsala och handlade en massa godisar. För 85 kr handlade vi för. :P

Bilder kommer senare när mannen min har uppdaterat min dator så att PC-card funkar på min numera Ubuntubaserade operativsystem.

Kommentarer
Postat av: Tricia Johansson - TJ fashion

Sv; Det är gummiplåtar, så man trycker bara under cupcaken och försiktigt "viker" upp dem. De gick inte sönder alls^^



Ha det fint!

TJ

2010-10-09 @ 20:19:42
URL: http://tjfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...