Typiskt

Jag har spelat in en film som jag tänkte visa upp här och blev medlem på Videofy.me Blev godkänd på mindre än en dag. Min fil var för stor så det gick inte att ladda upp filmen. Max 100MB står det och min var 125MB. Efter lite frågor på iFokus så laddade jag hem Windows Movie Maker (skitprogram). Klippte ut den sista delen som jag ville ha så det blev ett 20 sekunders klipp istället.

Nu skulle jag passa på att ladda upp den men nu är servern nere på Videofy så jag kan inte ladda upp den iaf. Att lägga den på youtube känns inte rätt även om jag har andra filmer där men det var ett bra tag sedan.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tycker windows movie maker är ett jättebra program! Det finns förresten automatiskt på alla windows-datorer så har man windows behöver man inte ladda ner det :)

2010-10-07 @ 13:21:09
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...