Till allmän beskådning ;)

Mannen frågade om han fick lägga upp en tråd på Familjeliv. Självklart får han göra det. Jag har tagit det med ro även om det är ett känsligt ämne. Ett ämne som är viktig för min man men som jag inte kan göra så mycket åt för tillfället. Mycket beror på alla mina psykiska problem och tankar och säkert mina mediciner som påverkar också.

Men jag skall till psykiatrikerna i början av november och jag har frågat efter nya mediciner så det är därför som vi skall träffas igen. Vi pratar väl inte så mycket utan mesta av tiden går åt att prata mediciner.

Åter till ämnet. Jag skall försöka bättra mig på det som berör oss och med lite hjälp så kanske det kan funka. Humöret börjar även att stiga och det är bra. Var rädd att den aldrig skulle vända uppåt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...