Svårt

Att det skall vara så svårt att göra något (läs städa) när jag inte har mina barn hemma eller mannen. Finner ingen "vilja" att städa om jag inte får hjälp och hjälp får jag inte om den stora tjejen är hemma eller mannen. Dagarna går jag hemma väntandes på att M skall sluta skolan så jag kan göra något. Väntandes vid datorn då med andra ord. Men om jag skall ta hornen eller vad det heter och faktiskt städa utan att M är hemma (eller mannen) för jag har ju ändå varit duktig och gjort lite saker redan.

Dricker mitt te och sitter en liten stund till innan jag tar tag i "skräpet" i vardagsrummet och dammsugar upp jorden som någon unge dragit in.


En annan av mina tekoppar, något förvrängt

Kommentarer
Postat av: Milla

Läste just ditt tidigare inlägg och frågade om det funkade för dig att göra listan:) Förstår att vi funkar ganska lika...att man liksom aldrig kommer till skott förrän någon annnan kommer hem?

Men jag ska prova "din", fast en egen, lista och se om Jag får något mer gjort än nu?

Kram Milla

2010-10-28 @ 13:34:09
URL: http://bymecamkar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...