Slut

Jag har sedan en vecka tillbaka sluta med Risperidal för att testa om det är den som "styr" mina tankar till att jag är asexuell. Kan ju vara alla mediciner som gör mig okåt. Haha! Dessutom gav jag upp Concertan för jag mådde verkligen dåligt. Kändes som om jag skulle kräkas och huvudvärken ville inte heller ge med sig så det är därför som jag gav upp dessa tabletter. Nu äter jag bara Venlafaxin mot depression. Skulle vilja sluta med allt men redan efter två dagar utan antidepp så mådde jag redan sämre. Fattar att det tar så kort tid att trilla dit igen. Hatar mitt liv och mannen gör det inte lättare heller.

Skrev ett inlägg tidigare i morse men valde att ta bort det ifall min man skulle läsa den.


Kommentarer
Postat av: Moa

Taack! :D

Nu kan jag e din blogg igen :D

Jag tror inte vi målar dom, har inte sett hur dom ser ut som färdiga än men jag tror vi lämnar dom som dom är :)

2010-10-12 @ 22:50:33
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...