Planering

Svärmor kom med barnen idag och stannar kvar en natt. Det är inte första gången hon gör så. Det är ju snällt att hjälpa mig för oftast hjälper hon mig med städning och handlar mat åt oss. Men jag har sedan flera veckor sen tillbaka har jag ju bestämt mig för att gå på sån många aktiviteter med Dagkliniken för jag behöver komma ut och det är liksom rätt läge nu. Men denna måndag som kommer blir den tredje på raken som jag inte kan komma dit. Vågar inte säga något heller. Kan ju inte "lämna" henne ensam när jag åker till stan och har roligt. Hur kul är det att komma om jag bara försvinner i några timmar och lämnar henne ensam i huset. Vad är jag för en värd som gör så?

Men förhoppningsvis så kommer jag med på bowlingen och simningen denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...