Perfekt morgon

Hade en sån härlig känsla nu på morgonen. Jag vaknade av mig själv utan någon unge som väckte mig med något. JU hoppade över till min sida och vi bara låg där. Jag hade handen på hennes mage. Vi hade det så mysigt i en kvart. M ville gå till datan och det fick hon. J låg fortfarande och sov. Det var så tyst i hela huset. Ett härligt lugn. :D

M ville att jag skulle göra frukost åt henne. Självklart för jag var så harmoniskt lugn och allt det där. Mannen höll på att förstöra allt då han höll fast mig i sängen och ville inte att jag skulle gå nånstans. Förstår honom också men jag ville inte förstöra mina känslor idag.

När vi ätit frukost skall jag och M åka till affären och handla en present för hon skall på kalas idag. Glömde köpa när vi var till stan igår. Men nu skall jag kolla vidare på era bloggar jag har på Bloglovin och äta min frukost. :D Cheers!

Kommentarer
Postat av: Maria & Nellie

Ja, det håller jag med om. De små hundarna är ju "små hundar i litet format."

Väldigt fin blogg du har föresten! :D Har du gjort den själv?

Kramar från Maria & Nellie

2010-10-23 @ 09:13:09
URL: http://naiva.blogg.se/
Postat av: emelie källman

sv Tack! :)

2010-10-23 @ 09:23:25
URL: http://mellliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...