Om en liten stund

Jag är så där lagom trött idag. Försökte att sova lite på dagen men det var ju lönlöst då två av barnen sprang in till mig hela tiden och frågade det ena och det andra. M lyssnade inte på mig utan tjatade vidare på samma saker och till slut blev jag förbannad på henne. Hon får skämmas för sin kompis som var på besök.

Nu har jag lagt ungarna och väntar på att dom skall somna så jag också får gå och sova. Har svårt att komma till ro om någon är vaken bredvid mig eller annars. Förutom på dagen då ;)

Imorgon får jag sovmorgon för det är höstlov på både dagis och skola. Skönt. :D


Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Usch, att vara trött o inte få vila är verkligen jobbigt! Hoppas du sover gott inatt!



Kram

MammaMorran- kika gärna in och följ min vardag som (snart)3barnsmamma med en son som har ADHD/Autism

2010-10-14 @ 01:01:53
URL: http://mammamorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...