Nästan lovat

Igår hade jag lovat äldsta och mellersta tjejerna att vi skulle åka och bowla idag (lördag). Det var för att barnen inte fick ta hit några kompisar i helgen. Minsta tjejen är hos farmor och farfar denna helg. Ringde och frågade om jag fick bowla till mannen och om jag kunde få igen pengarna igen. Inte mer än 15 euro sa han att det fick kosta. Jag har för mig att det inte kostar så mycket men det kan ju ha höjts som allt annat.

Vaknade med världens huvudvärk. Vet inte om vi kommer till stan idag och bowla idag. Visserligen har jag proppat i mig värktabletter men jag har haft denna huvudvärk förut och vet att det inte hjälper så mycket ändå. Får kanske offra mig för barnens skull. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...