Kommit tillbaka eller?

Jag har märkt att jag börjat tvätta mig lite oftare än förut. :| Det skulle kunna vara så att effekten av att inte äta Risperidon börjat komma igen. Ja jag har velat fram och tillbaka med denna medicin ett tag nu. Sluta, inte sluta.

Eller så har jag bara blivit fetare i ansiktet men av vad vet jag inte Jag hatar fett. Klarar inte av fett, inte heller det som är från disken eller plastbyttor som har haft något fett i för det går aldrig bort.

Hur länge kan man äta en medicin utan att den gör skada?


Lekte lite med bilden

Kommentarer
Postat av: Milla

Har ingen erfarenhet av medicineringen ännu så jag har tyvärr ingen aning. Fast att tvätta sig är ju bra så någon nytta har det väl gjort om du hade slutat=D

Visst är det kul med bildredigering=D Jag testar lite olika och ibland blir det skit men ibland blir jag nöjd.Kika gärna in hos mig, sonen är stylad & klar inför 50-tals partyt ikväll:)

Kram Milla

2010-10-29 @ 17:58:37
URL: http://bymecamkar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...