Jaa

Med lite fusk så har jag lyckats få mitt mående till det bättre. Jag är gladare och harmonisk än på länge. Det är tack vare att jag slutade med Risperidon för ett tid sedan. Dom är ju meningen att dom skall stoppa maniska/hypomana perioder så jag har ju inte ens kommit upp i normalläge på väldigt länge. Venlafaxin är ju ett SSRI-preparat och bipolära skall ju vara försiktiga med såna om dom inte har just "bromsmediciner" som min Risperidon.

Har frågat min psykiatriker om jag kan få ett stämningsstabiliserande medicin istället så i början av november skall jag till henne för att diskutera nya mediciner. Hoppas hon hittar ett som funkar. En som funkar med mina andra mediciner också. ;)

Hoppas att denna glada period blir lång och att den inte slår över till hypomani. Bara få vara "normal" med lite glädje i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...