Inget mer

Jag har inte haft ångest eller panikångest på väldigt länge. Någon enstaka gång bara. Jag känner att jag vill ut lite mera och det går bra att träffa andra även om jag är den där blyga tjejen (kvinnan). Jag ser en framtid och jag funderar på att utbilda mig också. Min mentalvårdare blev överlycklig när jag berättade detta.

Ja jag känner mig lite säkrare och vill ta tag i mitt liv. Jag har gått med i pelaren och funderar på att vara med i aktiviterterna som Dagkliniken ordnar. Jag vill det här. Men som vanlig så är det någon som sätter käppar för hjulen men jag måste bara göra det för min skull och det är bra.

Framtiden skall vara lättare än den har varit och det är ju det jag kämpar för. Tycker ni inte det med?

Kommentarer
Postat av: moa

Va bra att du mår bättre! :) Skaffar du vovve sen också så är det ett jättebra sätt att komma ut mer och träffa folk.

2010-10-15 @ 21:24:43
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: Stall Viggeby / Felicia

sv; åh vad tråkigt :( Tyvärr kan jag inte fixa om de heller ;/ Får tänka på de till nästa gång!

2010-10-16 @ 10:08:30
URL: http://stallviggeby.blogg.se/
Postat av: jennie

va skönt att du mår bättre... jag e här å läser ibland...är lite dålig på å lämna komentarer bara.. kram på dig.. må bäst..

2010-10-16 @ 16:20:28
Postat av: Bella

Blir verkligen glad för din skull! För jag vet verkligen hur det är.



Sv: Tack :D jag är så nöjd :')

2010-10-16 @ 20:39:12
URL: http://littleyellow.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...