Gullunge

Strax efter 19 så fick vi strömavbrott. Dottern ville att vi skulle gå till sängen och mysa men hon hade säkert något annat i tankarna för hon somnade inom två minuter efter att vi la oss i sängen. :D Hon var så underbar där hon låg i min famn och snusade. Med kläder och allt på så rullade jag över henne till pappas sida för jag var tvungen att gå på toa. Vi låg där i säkert 20 minuter.

tyvärr så var det ingen bra tidpunkt att bli strömavbrott på tycker jag. Vaken och mitt i mörkret. Minstingen var nog lite rädd hon med så det var nog därför som vi skulle krypa upp i sängen och ligga tätt inpå varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...