För trött

Hela kroppen är seg idag och egentligen skulle jag på simning med Dagkliniken. Har ingen ork eller lust att fara. SMS:ade till min kontakt och berättade att jag inte tänker fara dit. Sitter hellre här idag. Vi måste visserligen handla men jag hoppas att det går bra att handla på Hugos som är lite närmare än stan. Mannen hade väl hoppats på att vi skulle äta i stan (han vill ha pizza).

Såg något som jag vill ta kort på. Solen strålar genom molnen. For hem för att hämta kameran efter att jag lämnat av barnen på respektive ställen. Upptäcker att kameran sitter kvar i dator och nu är batteriet helt dött fast jag laddade den igår. Så typiskt. Så det blir ingen bild på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...