Dagkliniken och lite annat

Var till min kontakt idag. Minstingen fick följa med eftersom det är höstlov på dagis idag och igår. JU var supersnäll och i 45-50 minuter så lekte hon med leksakerna hon fick låna. jag och min kontakt pratade lite om allt möjligt och jag nämnde en sak till henne och berättade att jag tänkte starta en blogg till bara för att få skriva av mig. har inte ens vågat berätta detta för min man för han kommer att ta det på fel sätt. Hon sa då att jag kunde mejla henne om det skulle vara så igen. Det känns betryggande faktiskt. För vissa saker vill man inte ta med sina nära och kära. Nu startade jag inte denna blogg men jag tänker på detta som hände och mina tankar kring detta.

Efteråt gick vi till affären och handlade. Sen till kotipizza för att äta en lunchpizza. Dottern ville till biblioteket också innan vi åkte hem till oss.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...